loading...
موزیکستان|دانلود اهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن
sajad بازدید : 86 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید   اردلان طعمه به نام   وابستت شدم  همراه با متن آهنگ و کیفیت بالا

Download New Song By Ardalan Tomeh Called Vabastat Shodam

 

http://s5.picofile.com/file/8146756218/Ardalan.jpg

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam

——————————-

متن آهنگ:


این فاز چیه
وقتی میدونی دوست دارم
دیگه ناز چیه
قصه این راز چیه
که میشی بعد باز تو می فهمی
که وجودت همه دنیاست..

کاش بشه
عشق من هم همه دنیاش بشه
دوباره پاک بشه
اشک از رو گونم
دوباره بیاد تو خونم..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

 ♫♫♫

شاید نمیتونه حرف قلبمو بخونه
شاید نمیتونه..
شاید که زمونه نمیذاشت باهام بمونه
شاید نمیتونس..

وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..
وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..
وابستت شدم لامصب
شبا بی تو ندارم خواب اصلا”
گذشته آب از سر
رو به روم راه بستس
تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 4,094
  • بازدید کلی : 24,972