loading...
موزیکستان|دانلود اهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود انیمیشن
sajad بازدید : 109 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رستاک با نام آرایش با کیفیت بالا همراه با متن آهنگ

ترانه و آهنگ : رستاک ، تنظیم و میکس و مستر : سعید زمانی

http://s5.picofile.com/file/8146721400/Rastaak_Arayesh.jpg

دانلود آهنگ در ادامه مطلب...


دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت


دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

متن آهنگ :

تو خواب دیدی من خیانت کردم اما

من توی بیداری غم چشمات و دیدم

می بینم اینجوری داری از دست میری

می دونم اینجوری تو رو از دست میدم

وقتی تو به گذشتمم بی اعتمادی

بگو چطور آیندم و با تو ببینم

زخمی تر از اونی که میگی خوب میشم

عاشق تر از اونم که اشکات و ببینم

دنیا داره پیش چشم خراب میشه

با بودنم آرامشت خراب میشه

من جای هر دومون تو گریه غرق میشم

گریه نکن آرایشت خراب میشه

دنیا داره پیش چشت خراب میشه

با بودنم آرامشت خراب میشه

من جای هر دومون تو گریه غرق میشم

گریه نکن آرایشت خراب میشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 4,106
  • بازدید کلی : 24,984